Açıkçası zulmün, haksızlığın, adaletsizliğin çoğaldığı bu dünyada insanların ahireti hatırlamaya ihtiyacı var.. Gerçekten kitapta öyle ayet , hadisler var ki insan ürperiyor. Kitapta öldükten sonra yaşayacaklarımız anlatılıyor. Bunlar gerçekler ve biz bunları unutuyoruz ya da gerçekten habersiziz ve böyle yaşıyoruz..
Kitabı okumalısınız muhakkak. Bu gerçekleri sizinde bilmeniz gerekiyor..
√Hayırlı Okumalar