Yenil ki neden var olduğunu bilesin ve doğru yolda olduğunu göresin.
Yenilmek başlangıcıdır herşeyin,
yenilmek vazgeçişin panzehiridir.
Öldürmek gibi değil var etmek gibidir yenilmek yeniden başlatır bitmeyecek yolu ve dönemeçlerini hayatın.
Girdap gibi olmasın ama yenilmen,
boğmasın seni, diriltsin,
bütün hataların içindeki ateşi.
Ey yavrucak yenil ki insan olduğunu öğrenesin,
eksiğinle fazlanla yolunu göresin...