Değerler ,erdemler tabii;ilişkiler,güven,aşk...ve tüm bunlar .ok önemli.Fakat ne yazık ki para daha önemli ve tıpkı,çok değerdi damlacıkları gibi damlıyor.Bazıları kana kana içiyor,bazılarıysa susuz kalıyor.Para olmayınca kuruyup ölüyorsunuz.Paranın yokluğu, hiçbir şeyin yaşamasına izin vermeyen bir kuraklık yaratıyor.Behala gibi kupkuru bir yerde yaşamadığınız sürece paranın değerini anlamanız mümkün değil.Binlerce insan her gün yağmur yağmasını bekliyor.