uzaklardan geldim yanına
içim kııpr kıpır
kalbim yerinden fırlıcak
sonra karşılaştım senle
heycanım yatıştı
konuşamıyor suskunlugumu koruyor gibiyim
ama konuşsam neler anlatıcam
insanın dili bağlanması bu olsa gerek dedim
konu bulamamak saçmalamak
boşver gitsin içinden geldiğin gibi davran
o seni anlıcak nasılsa ;) (ilke)