gönlümün ışıkları kapalı
aralık yok karanlık
ayaz çok ayaz
ısınırmı ? sanırsın
hayır
güneşin ışığı bile ısıtmaz beni
sensizliği tükettim ben ne içim ısınır
ne tenim .. (ilke)
nerdesin bilmiyorum
ama inanıyorum ki karşıma çıkacaksın
ben buna aşk diyeceğim
kalp ritmim bozulacak
ellerim terleyecek
dudakların kuruyacak
hep seni düşüneceğim
adını aklıma mıh gibi çakacağım
adın adıma dua olacak ( ilke )