Aşık olan her insan içinde mutlaka kendine dair bir kaç hikaye bulacaktır. belki yarım kalan duygular ve ayrılıklar var içimzde ama bize dair anlatılan bizi o günlere götüren bir kitap
bu kitabı iki kere okudum adı yelda Hayatında herkesten ve her şeyden fazla sevdiği erkekten kaçarak Güneydoğu'nun dağlarında uluslararası bir araştırma grubuna katılan bir kadın. etkilendiğim bir kitap cesur yürekli bir okadarda kalbi güzel bir kadın :)