Hamasın kuruluş sürecini öğrenmek isteyen herkese tavsiyedir. Açıkçası ben beğendim ve kitabın faydalı olduğunu düşünüyorum. Kitap bölümlere ayrılmış. İçinde bulundurduğu bilgiler hamasın üst düzey yetkilileri ile yapılmış olan röportajlardan ve kaynaklar dip not olarak belirtilmiş. Kendi açımdan beni etkileyen şey ise şu oldu; dünyanın neresinde olursa olsun, genel olarak küresel sorunlar asılda bir. Zalim, mazlum ve menfaatçi üçlemesinde gidip geliyor tüm meseleler.. Bir yandan küffar bir yandan hainler. Dünyanın her yerinde mücadele var. Özgürlük mücadelesi. Bedel ödeyen nice kimseler var. Kanla oluşan bir direniş... Hamasın oluşumunu dikkatli inceleyip okuyunca hemen anlaşılıyor zaten. Haklı kim, haksız kim? El hasıl fazla söze de gerek yok. Kitabı beğendim, tavsiyedir.
(Bu arada kitap 2000 ler önceki hamastan bahsediyor. Son sayfalarında da genel olarak ürdün ve hamas ilişkilerini ele almış. Kitabın ikincisi henüz yok maalesef. Yani daha çok kitapta hamasın oluşumunu ve kabul görmesini göreceksiniz. İkinciside çıkar umarım yakın zamanda.)