Yorum için: illekitap.blogspot.com/2024/12/jenny-h...
Zihninde babasının sesini duydu. "Her şey yoluna girecek."
İçi bir anda babasına hissettiği sevgiyle doldu. "Hep böyle diyorsun," demişti ona on yedi yaşındayken. "Nasıl emin olabiliyorsun?"
"Çünkü işin sırrı gerçeklerin ne olduğu değil, bunları nasıl algıladığındır."
"Anlamadım."
"Benim yaşıma geldiğinde, her şeyi olması gerektiği gibi gittiğini görürsün. Sıyrıklar ve çürükler iyileşir, okuldaki sınavlar gelir geçer ve zamanla belirsizlikler silinir. Bir gün geçmişe dönüp seneler önce uykularını kaçıran o ufak sorunun çok geride kaldığını göreceksin. O yüzden şu anda elinden geleni yap ve her şeyin olması gerektiği gibi olacağına inan."