"Kalp her zaman suçu üstlenir çünkü hissettiği sevginin sevdiği birini zarar görmekten kurtarmaya yetmediğini anlayamaz. Beyin bunu anladığı sürece sorun yok."
İnsanlar, birini sevmenin en muhteşem duygu olduğunu söylerdi. Ama öyle değildi. Kesinlikle en kötüyüydü. Onları ne kadar çok seversen, gittiklerinde o kadar çok acı çekerdin.
Yorum için: illekitap.blogspot.com/2024/12/neva-al...
"Seni seviyorum," diye fısıldadım dudaklarına.
Beni göğsüne o kadar sıkı bastırdı ki nefes almakta zorlandım.
"Sevginin sana karşı hissettiklerimi anlatmak için yeterince güçlü bir terim olduğunu sanmıyorum, Ravi," dedi öpücüklerin arasında. "Keşke bunu tarif edecek kelimeleri bulabilseydim. Kalbimi sarmalayan güzel bir alev gibi, tam anlamıyla yanan bir deliliğe dönüştü. Diğer her şey onun ışığının yanında önemsiz kalıyor."
"O zaman birlikte yanalım."