"beni artık kimseler arayıp da bulmasın
beyaz harmanilerin göklere açık sofrasında
yıktığım saltanatın dizinde inlediğim
aşkın en tabanında yattığım anlaşılmasın"
müzik, yemek, sinema ve düşünce.. bir arkadaşlık için en ideal/iyi dört bağlam.
Genelde dördü aynı anda olmaz ama en azından biri bile iyi bir arkadaşlık için yeterlidir. Diğer yandan en azından biri, iyi bir arkadaşlık için nerdeyse zorunludur da.
Sahici sözlere tövbeli dilim, vasatın kenarındayım
Gecesi kamersiz geçen günlerin sabahında
Hakikat denen aydınlığa âmâyım
Yürekleri dağlayan bir karanlığın ortasında
Hakikati bir su diye aradığım serabın ufkunda
Sabrı bir deva diye yudumladım
Sabır ile umutmuş insanın azığı anladım
Bereketi azalan yerde ararmış arifler
Rahmeti azabın kenarında
Azlık çoklukmuş irfanın diyarında
Müjde derdü gamın ortasında anladım
~Yunus Emre