insanlar böyledir. hiç kimse sizi ayağa kalktığınız için tebrik etmez,neden düştün diye kızar. kendinize ödül verebilecek tek kişi sizsiniz. başkaları için değil de kendiniz için yaşayın.
Başkası gibi davranınca kendin olamazsın. Bu durumda başkası olursun ve benliğini hayal kırıklığına uğratırsın. Benliğin senden kendin olmanı bekler. Çünkü sen zaten özelsin. Kendin olunca da herkes senin özelliğini kabullenmek zorunda kalır. Şimdi kalk ayağa ve aynanın karşısına geç. Benliğine ve kendine bir söz ver. "Kendim olacağım" de. Bir insanın kendine verdiği söz, başkalarına verdiği sözden de üstündür çünkü. Sen kendin olarak çok güzelsin.