İnsanların sabırlı olmaları gerektiğini söyledi. Bu yüzden Tanrıya daha fazla dua etmeliymişim ki halk ve Tanrı da onlara sabır ve güç versin.O zaman ben de kendisine halkın gerektiğince dua ettiğini,yakardığını ,oysa Tanrı'nın vakti bulunmadığı için bu yakarılara kulak asmadığını söyledim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnızca yemek yemek için bir hayvanı öldürmek, çok kötü bir şey olur.Bir canavarı, bir yırtıcı hayvanı öldürmeyi anlarım!İnsanlara karşı canavarlaşan bir adamı ben de öldürebilirim.Ama böyle bir zavallıyı öldürmeye insanın eli nasıl kalkar,anlayamıyorum.
...
"Kanımızı birazcık emdi diye sivrisineği bile öldürüyoruz. "