İnsan en dibe düştüğü zaman zanneder ki bir daha aydınlığı hiç göremem, gülemem, mutlu olamam. Sonra bir gün bu halden o kadar yorulursun üzerinde tabut gibi duran o yorganı kenara iter, sana diri diri mezar olan o yerden çıkarsın.
En yakınındaki aynada, yorgun düşmüş gözlerine bakar ' ben kendime ne yaptım?' dersin.