📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kış depresyonunda olduğumu zannedip yaz gelse diyip dururdum. yaz geldi değişen bir şey yok:D aralıksız romantik okuyup "bir şeyler" hissetmeye çalışıyorum sadece.
güzel ve çirkini hep çok sevmişimdir. dolayısıyla belli bir beklentiyle başladım. ondan da ziyade genel romantik bir şeyler bekledim. cidden hiçbir şey yoktu kitapta, çok sıkıldım okurken. tavsiye etmiyorum.