immihan Işık

immihan Işık
@immihan02
"Per aspera ad astra"
"Önceden sabrederdim, şimdi uzaklaşıyorum"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimse bir başkasını yargılayacak kadar kusursuz değildir. Ama bazıları bu hakkı kendinde görebilecek kadar hadsizdir"
"Aşk bir klasik koşullanmadır ve bütün koşullanmalar sönmeye mahkumdur"
Aynı satırda adımız geçse; “Burada yan yanayız” der tebessüm ederim...
"Geri gelmesi mümkün olmayan hatırlanmamalı."