immihan Işık

immihan Işık
@immihan02
"Per aspera ad astra"
"Ne kadar yakın olursan ol, bazı şeyler hep uzağındadır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de en sevdiğim sakarlığın , Gözlerime takılıp yüreğime düşmendi." ~Küçük İskender
Kalbini camdan yaparsan ,kıran çok olur. Demirden yaparsan ,sonu pas olur. Denizden yap ki giren kaybolsun,yüzmeyi bilen kurtulsun,bilmeyen boğulsun . ~Küçük İskender
Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para, malmı çalmaktır? Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah, hançer mı olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı? ~Victor Hugo