immorasko

immorasko
@immorasko
ey aşk nerdesin? güzel yerdesin... sen her yerdesin... tamam da nerdesin?
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adem döndü sonra havaya hımm ne güzelmiş bu elma Adem bir müddet düşündü sonra Elma değilmiş bu yediğimiz galiba, Ayvaaaaa.
Bağlı olanlara nasıl eziyet edilirse, eziyet edenlere o denli bağlanılır...
Terk edilmek, bazen insanın başına gelebilecek en iyi şeydir....
Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter... Kafka