"Aşk bu, derdi, bu ürkeklik aşk, korkunun ta kendisi aşk, hor görmen bile aşktan. Her birimiz yanlış yoldan varırız ona. Bazıları hemen tanır, bazılarının tanıması yıllarını alır, bazılarına ise geri dönüp bakınca gelir ancak."
Sizin de yazısını sevdiğiniz ama yazdıklarını sevmediğiniz yazar var mı? Tüm kitaplarını bu yüzden okuyorum ve okurken altını çiziyorum ama aynı zamanda 'bu nasıl bir düşünce tarzıdır' diye kafayı yiyorum🥲