İmp3
Akıl , deha neye arar, beyni fazlasıyla dışbükeyse ya da içbükeyse ve insan hayatının sınırları dahilinde kendine bir odak noktası bulamıyorsa? Neye yarar, beyni çok soğuksa ya da çok sıcaksa, onu denemeye teşvik edecek ya da orada tutmaya çalışacak kadar sonuçları umursamıyorsa insan? Ya da hayatın, bir çıkış yolu olmayıp fazla yük yüzünden durmasına sebep olacak kadar, ağ çok ince örüldüyse, zevk ve acıdan fazlasıyla zarar görüyorsa?