w

w
@imperialaffliction
aklımı ellerinizden kurtardım
ben yaşıyor muyum? ölüyor muyum? kimin umurunda? benim yerim yok.
Reklam
kötü giden bir arkadaşlığın acısından kimse kaçamaz
çok iyi tanıdığı bir şeye sıkı sıkıya tutunuyor ve bunun adına da sadakat diyor
erişilen özgürlüğün mührü nedir- kişinin artık kendisinden utanç duymamasıdır.
bizi tüm kitapların ötesine taşımayan bir kitap ne işe yarar ki?
Reklam