Yaşamları, zorluklar ve fırtınalarla geçmiş insanlarda tuhaf bir dirayet oluyor. Her şeyin bittiği anlarda üzerlerindeki tozu silkeleyip zoraki bir tebessümle, ağır aksak yola devam ediyorlar. Çünkü, kimsenin ellerinden tutup kaldırmayacağını ve bu hayatta kendilerini ancak kendilerinin kurtarabileceğini çok iyi öğrendiler.