zeynep

zeynep
@imzeynepsolo
Ne kötülük yapmıştık? İnsanların birbirlerini sevmelerinde nasıl bir büyük günah olabilirdi?
Sayfa 242·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Başka bir hayatta düğme olarak doğmak istiyorum. Ne düğmesi olursa. Külot düğmesi bile. İnsan olmaktan ve zavallı gibi acı çekmekten iyidir.
Sayfa 173·Kitabı okudu
"Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var?" "Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor."
Sayfa 126·Kitabı okudu
Acı korkunç bir şeydi! Neden bir anda gelmiyordu, neden büyük bir acı, geldiği gibi hemen geçmiyordu
Sayfa 121·Kitabı okudu