Sevgili Dost,
Sana öyle hasretim ki, bu özlemimi kaleme dökecek takatim yok.
On üç yıl her şeyi birlikte yaşadık biz... Telefonla paylaşmayı tercih etmezdik. Gözlerimize bakarak duygumuzu hissedersek mutlu olurduk.
Hayata dair ne varsa; ev, iş, eş, çocuk, moral... Seninle hayat bulurdu güçlenirdi.
Sensiz geçen şu üç yılım, hüzünlü hikâyemi daha da acı hale getirdi bende...
Yerinden toprağından ayrılmış çicek gibiyim...
Susuz kaldım, soldum biliyor musun?
Sevgili Dost,
Çaresizlik, sensizlikten...
Sevgili Dost,
Ellerini uzat!