İnci Balıkcı

İnci Balıkcı
@incibastan0216
Huzur isyanda
İsteyen olursa paylaşabilirim. 3 kitap
Vaktiyle "izolasyon süreci bitse de Göktürk Ramu (kitaplarını Gök Türk ismiyle yazdı) kitabı temin edip okuyabilsem" diye tweet attım. Hemde Göktürk Ramu'yu etiketlemeden. Ne şekilde haberdar olduysa bu şahane insan,sanal kitaplarını gönderdi bana. Hayran olunası bilgi birikiminin yanında alçakgönüllü kişiliğini de öğrenmek muhteşem oldu. Dilerim daha çok yazar,hep yazar. Gönlüne ve kalemine sağlık 👏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuyacağınız kitap hakkında diğer insanların yorumları sizi ne kadar etkiler? Mutlaka olumsuz yorumlar önyargı oluşturup,olumlu yorumlar da beklenti yaratıyordur. Yaratmamalı! Zira her kişinin ilgi alanları ve okuma kriterleri farklıdır. Küçük bir bebeğim olduğu için yavaş okuyorum ve uzun saat aralıklarım oluyor. Bu sebeple benim kriterim bırakınca merakım devam ediyor mu? Müsait kalır kalmaz ilk işim kitabımı elime almak mı oluyor? Cevabım evetse beğenmişimdir. Bir kişinin yaşam anlayışını değiştirebileceğine inanacağı kişisel gelişim kitabının kapağını dahi açmam,bu tarz bana çok lüzumsuz geliyor vs. Bu sebeplerledir ki kitap yorumlarına göre okumamak gerekir.
Kitap bittiğinde, başladığınızdan farklı bir insan değilseniz işte o kitap okumak olmuyor mesela
25'inden önce istiflediğin kitapları 35'inde okumak insanı hoşnutsuz okur yapıyormuş. Yeni kitap almayıp,kütüphanemin yıllardır okunmayı bekleyen kitaplarına dönüş yapmıştım. Son 5 kitapta yaşadığım hayal kırıklığının tek açıklaması bu olabilir sanırım.
Gitti her ocağın söndü alevi Yeryüzü dediğin bir ölü evi Cihan türbe olsa almaz o devi Türklük yüreğini dağlasın gayrı Cihan da bizimle ağlasın gayrı Behçet Kemal ÇAĞLAR