Ölümün zamanı yoktur.
Her an her saniye seni alıp gidebilir.
Bunu bilerek yaşamak önemlidir.
Sevdiğine sevdiğini söyleme vaktidir.
Sarılman gerekene sarılma, barışman gerekenle barışma vaktidir.
Şu an varsın ama bir saat sonra yok olabilirsin.
Zamanın varken, zaman seni alıp gitmeden, biraz kıymet bilip güzel şeyler yapabilirsin.
Her şey geçer.
Acılar, sancılar, duygular, insanlar...
İyi ya da kötü bir an...
Neyse ne... Her şey geçer...
Unutma ki; hiçbir şeye bağlı kalmazsan, akan akar, giden gider, olan olur.
Ve sana hiçbir şey olmaz!