α∂σиιѕαтє

α∂σиιѕαтє
@infinity_book
Yaşamak güzeldir
Düzce
31 Mart
15 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
1k iyi gecelerğh 🌚🌙 Hadi pışş pışş uyuyun Uykuğ gel pisi pisiğğh
α∂σиιѕαтє
Senin kafadan istiyorum djdkdkdjsjdjddj
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugüne kadar okuduğunuz kitaplar arasında 'işte kitap budur' dediğiniz bir kitap var mı?
Anket
α∂σиιѕαтє isimli okura yanıt verildi
α∂σиιѕαтє
Tabikide okumaya değer