İbrahim

İbrahim
*** Hayatın ve tutacağın yol hakkında tereddüde ve kararsızlığa düşüp de, bir ışık aradığın zaman, fikrini soracağın kimseyi iyi seç. (Ali Fuad Başgil)
Şimdi size öyle bir sözcük söyleyeceğim ki bu sözcüğü tanımlayacak başka bir sözcük arayışında bulunacaksınız. Bu sözcük öyle güçlü bir sözcük ki bu sözcüğün altında bazıları ezilip kalacak, öyle bir sözcük ki bazıları anlamlar arayacak bu sözcüğün altında. Ya da sabah 5 de kalkıp sigarasını yakarken aklına gelecek bir sözcük. Düşünecek insan, neyi düşüneceğini düşünecek "Schmerzlićh shőn" "Acı verecek kadar güzel"
İbrahim isimli okura yanıt verildi
İbrahim
Ondan kötüsü kitabın son sayfalarına göz gezdirirken çok önemli spoiler içeren bir cümleye gözün ilişmesi :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu saatte uyumayanın bir derdi vardır veya evinde wifi olmayıp şuan WiFi li bir yerde kalıyordur. Hiç şaşmaz :)
Lerox isimli okura yanıt verildi
İbrahim
Onuda dert sınıfına koyabiliriz :)
Şimdi size öyle bir sözcük söyleyeceğim ki bu sözcüğü tanımlayacak başka bir sözcük arayışında bulunacaksınız. Bu sözcük öyle güçlü bir sözcük ki bu sözcüğün altında bazıları ezilip kalacak, öyle bir sözcük ki bazıları anlamlar arayacak bu sözcüğün altında. Ya da sabah 5 de kalkıp sigarasını yakarken aklına gelecek bir sözcük. Düşünecek insan, neyi düşüneceğini düşünecek "Schmerzlićh shőn" "Acı verecek kadar güzel"
İbrahim
Okumak için fırsat kolladığın kitabın sonuna gelmek mesela
Şuan dertlenesim geldi.Neye dertleniyosun derseniz şimdiki bayramlara dertleniyorum çünkü eskiden bayram gerçekten bayram gibiydi ama şimdilerin bayramı sadece adı bayram çünkü önceden benim küçüklük zamanlarımda çocuklar bütün evleri teker teker gezer şeker toplarlardı buna bende dahilim.Herkeste bi heyecan olurdu bayram geliyo diye yeni bayramlıklar yeni giysiler evde herkeste bir telaş olurdu.Bayram sevinci başka olurdu.Ama şimdi bakıyorumda eski bayrama dair bişey göremiyorum.Belki de ben büyüdüğüm için bana öyle geliyo belki de ben çocukluğumu özledim bilmiyorum ama eski bayramları çok özlediğim aşikâr.Aslında bunu buraya yazmamdaki amaç nedir bende bilmiyorum sadece yazmak iyi geliyo herkese şimdiden hayırlı bayramlar ve herkese hayırlı geceler 😊😊
Tayfun isimli okura yanıt verildi
İbrahim
Tayfun hocam bizi geçmişe götürdün eyvallah :) bunun yanında sütçü geldiğinde sütçüüü diye ilan etmesi aslında evin çocuğunun kutsal görevine çağrı mahiyetindeydi anneler çocuklarını tencere veya kazanlarla donatarak ve cebine para koyarak oğullarını bu kutsal göreve hazırlardı ve o sütçünün sesi yaklaştığında artık görev vakti gelirdi ödülü ise marketteki hiç bir sütte alamadığımız o sütün kaynatılarak bal takviye edilerek ziyadeleşen eşsiz tadı idi :)