İnnasabirin

İnnasabirin
@innasabirin
zamandan beri bir yer
8 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
iyi biri ama" lı cümleler sevmiyorum, her iyi olanı sevmek ya da hayatımıza almak zorunda değiliz. kafamın uyuşmadığı biri ne kadar iyi olursa olsun
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
soru sormayın
anlatın! tespitleriniz, kırgınlıklarınız, telaşlarınız... whispi.io/@/beyhude
dünyadan uzak deryaya yakın derken, zamandan koptuk.. istekle imtihan zor arkadaşlar
Her olumsuzluğun bizi daha iyisine ulaştırmak için gerçekleştiği düşüncesi, insanı sürekli bir beklentiye sokarak mevcut durumla geçmişi kıyaslamasına ve mutsuz olmasına yol açıyor. Oysa bazı şeyler sadece olmuyor ve bunun sebebi daha iyisinin gelmesi değil. Hayat, kademeli bir level atlama oyunu değil, her anıyla bütünsel bir deneyimdir.
düğün tarihi için güzel bir gündü, evlenmedim