İnnasabirin

İnnasabirin
@innasabirin
zamandan beri bir yer
8 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
uyanmak ve yaşamak çok zorlaştı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
değerimiz karşımızdaki insanın o değeri görebilme kapasitesiyle sınırlı değil, o yğzden kendi değerimizi kendimiz bilmeliyiz
kadınların evlenecekleri erkeğin mesleğine bakmaları çok doğal da erkeklerin kadının mesleğine bakması aşırı irrite edici
kızlar şu meftune paylaşımlarınızı bırakın noluur
son kısma çok katılıyorum (pisikolojik deseniz de)

Duâbekleyen

@dualardabulusmakuzere
·
Kocasına sevgisini de, teşekkürünü de, cilvesini de göstermek isteyen bunu evinde, baş başayken yapsın. Ona yemek yapacaksa evinde yapsın. Sosyal medya dediğin yer, güzel kardeşim, ulu orta bir alan; özel hayatını buralarda sergilemek sana hiç yakışmıyor. Ondan sonra da kalkıp ‘İnsanlar bana haset ediyor, mutluluğumu çekemiyorlar, bizi bir rahat bırakmadılar’ diye dert yanıyorsun. İyi de, fotoğraflarını ve hayatını millete gösteren sen değil miydin? Malesef evimizin perdesini kapatmaz olduk evin içinde perde diye bir kumaş vardı artık dışardan içerisi görünmesin diye bir çaba yok bizzat çekip yayınlar olduk. Pisikolojik olarak şunu diyebilirim Sürekli paylaşım yapanlar huzurlu ve mutlu oldukları için paylaşım yapmazlar. Mutlu gibi görünmek için yaparlar Bakın biz çok mutluyuz birbirimizi çok seviyoruz yada eşim beni nasılda çok seviyor gördünüz mü gibi
Duygu ve Düşünce