S

S
@insanS
Mina Su'yun annesi olmayı seviyorum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“İnsan, kendi hayatının yazarıdır; ama sayfalar bazen kendiliğinden yazılır, bizim isteğimiz dışında.” Naoya Shiga
Edebiyat
O vakit hepimiz sarhoşuz..
Şeyh Sadî Şirazi diyor ki: “ İçki içti,sarhoş oldu, o içki onu ele verdi, yalpalayarak yürüyor besbelli günah işlemiş. Peki, haram yiyen de sarhoş olsaydı, gıybet eden de sarhoş olsaydı, iftira eden de sarhoş olsaydı, sû-î zan yapan da sarhoş olsaydı, zulmeden de sarhoş olsaydı, sen sokağa, çarşıya, pazara çıktığında kimseyi ayık göremezdin. “
Edebiyat
"Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.." Kürk Mantolu Madonna/Sabahattin Ali