Dil bilgisi katliamı ile burada kitap yorumlayan insanlar görüyorum maalesef. Herkez, herşey, birşey gibi yazım hataları ile dolu incelemeleri görünce kitapları nereleri ile okuduklarını merak ediyorum doğrusu. Çok iyi bir eleştiri yapmış, bambaşka bir bakış açısı ortaya koymuş bile olsa yazdıkları benim için çöpten farksız oluyor. Bu kadar çok kitap okuyan insanlar en azından okuduklarından bir şeyler öğreniyor olmalı.