İnsan İzi

İnsan İzi
@insanizi
İstanbul Üniversitesi
33 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Ufacık Bir Sitem
Dil bilgisi katliamı ile burada kitap yorumlayan insanlar görüyorum maalesef. Herkez, herşey, birşey gibi yazım hataları ile dolu incelemeleri görünce kitapları nereleri ile okuduklarını merak ediyorum doğrusu. Çok iyi bir eleştiri yapmış, bambaşka bir bakış açısı ortaya koymuş bile olsa yazdıkları benim için çöpten farksız oluyor. Bu kadar çok kitap okuyan insanlar en azından okuduklarından bir şeyler öğreniyor olmalı.
1000Kitap