Hangi partiden olursan ol...
Kimi baş tacı yaparsan yap...
Dinin ya da inancın,
Müslümanlık,
Hristiyanlık,
Musevilik olabilir...
Veya buda'ya tap,
ya da öküze...
Ateist olman da hiç önemli değil...
İster siyahi ol,
ister eskimo,
istersen albino...
Laz, ermeni, çerkez, rum, kürt farketmez...
Ya da alevî, sünni, ortodoks, katolik, protestan...
Neye inanıyorsan ona inan...
Keyfine göre de,
gay ya da lezbiyen takıl...
Başımın üstünde yerin;...
Düzgünsen,
kalbimin içinde tahtın var... Ammaaa,
Eğer ebedi başkomutanımız GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e onun silah arkadaşlarına ,
Laik TÜRKİYE CUMHURİYETİNE dil uzatıyorsan,
Teröristi, haini savunuyorsan,
Bu vatana ihanet edenlerle birlikte saf tutuyorsan,
Çalıp çırpıp yetim hakkı yiyenlere "Eyvallah" diyorsan,
İnsanların inancını sorguluyorsan,
Irk ve mezhep ayrımı yapıyorsan,
Demokrasiye ve özgürlüklere düşmansan,
Elalemin yaşam tarzına ayar çekiyorsan,
Hayvanlara eziyet çektiriyorsan,