Neden sokaklara hep ölümden sonra çıkıyoruz. Hep birlikte savaşlar bitsin diye çıkamaz mıyız sokaklara? Artık ölmeyelim,öldürmeyelim diye bağıramaz mıyız hep birlikte? Laz,Çerkez,Türk,Kürt,Ermeni,Gürcü... Kim varsa?
Bir ütopyanın içinde debeleniyorum sanırım.
Sadece intikam çığlıkları atmaya alışmışız.
Ölüm aynı,acı aynı.
Ve bir gün,
Biri bana oturup uzun uzun anlatsın,neden hep tek yol ölüm oldu bu memlekette?