Tarih okumalarına yeni başladığım için Erhan Afyoncu'nun anlatım tarzını pek bilmiyorum açıkçası. Ama kitabın Muhteşem Yüzyıl dizisinin senaryosuna aşırı derecede benzemesi ve daha önce Leslie Peirce'den okuduğum Hürrem Sultan kitabındaki bilgilerle çelişmesi benim kafamı biraz karıştırdı. Bu yüzden tarafsız bir yorum yapamıyorum, bu kitaptan hiç emin olamadım. Farklı okuma ve araştırmalar ile kıyaslama ihtiyacı hissettim.
Ek olarak, olayların kronolojik sırayla yazılmamış olması beni kitaptan biraz kopardı.