Ben hep başkalarının ölümünün daha kötü olduğunu düşünmüşümdür.
Hayatta hep ilk olmaya çalıştım. Bencilce ilk ölen ben olurum diye düşündüm.
Etrafımda "seni seviyorum" diyebileceğim kimsenin kalmamasına üzülmemek için.
Ben hep başkalarının ölümünden korkarak yaşadım; annemin, eşimin, kedimin...