B

B
@ipek_kokes
öğrenciyimişte
boşver
Dünya
25 Şubat
29 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
kanatlı, ışığı olan, beyaz pijama elbiseli bir melek.
Bazı gıcık huyları var ama genel olarak seviyorum annemi. Birde beni her sabah uyandırmasa iyi olacak ama ne yapsın? O da emir kulu. Yarın sabah annemi uzmeyecegim diyorum. Ama sözümü tutamıyorum.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam

B

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2021 46. kitabı
Cahit Kaya
5/10 · 14 okunma
Oh ne âlâ memleket
Tahmin edeceğiniz üzere ben okulu sevmem. Mecbur olmasam hiç gitmem. Zaten ben ilkokul 1. Sınıfta okumayı öğrendim, ikinci sınıfta ilerlettim. Üçüncü sınıfta iyice pekistirdim. Dördüncü sınıfta neden hala okula gitmek zorundayım anlamıyorum. Gerçi ben yetişkinlerin yaptıklarını ve bizden yapmamızı istediklerini genelde pek anlamam. Kendileri büyümüş ya bizi anlamıyorlar tabii. Böyle durumlarda genellikle "Oh Ne Âlâ Memleket" derim. Büyümüşsün zaten, hâlâ neden hayattan şikâyet ediyorsun? Düşünsene, başında seni uyandıran bir annen yok. Sürekli onu yapma bunu yapma diyen bir baban yok.
Sayfa 11·Kitabı okudu