İpek

Kalp ruha demiş ki: Ben severim, aşık olurum; ama acısını nedense hep sen çekersin. Ruh da cevap verir: Sen yeter ki sev. Şems-i Tebrizi
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Unutma, zaman değerli.. Onu kime hediye ettiğine dikkat et.
'' Bir insanı sevmekle başlar her şey''diyor ya Sait Faik, işte o insan sensin.. Kendini sevmeye başladığında başlar her şey..
Kusur imzadır desem. Senin orjinalliğindir desem. Sanırım kendinde sevmediğin her şeyle barışırsın. Kendine yaptığın haksızlığa kızar, sana bu özgünlüğü deneyimleten kaderine şükredersin.
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilir. Mevlana