İpek Kurt

İpek Kurt
@ipekdogru
Hoşuma giden alıntıları paylaşıyorum,alıntılar düşüncelerimi yansıtmıyor olabilir.
"Ne mutlu o insanlara ki, Uzlaştırıp akıllarıyla yüreklerini Birer kavala dönmezler kör feleğin elinde."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Buzlar kadar el değmedik, karlar gibi temiz de olsan çamur atılmaktan kurtulamayacaksın."
Ophelia: "Ve öyle yürekler acısı yürekler acısı bir bakış ki, Cehennemden kaçıp gelmiş sanki"
"Evet, tabiatında ya da bahtımdan gelen Bir tek kusurla damgalandı mı insan Başka değerleriyle bir melek olsa, Yalnız o kusurundan ötürü Düşer insanların gözünden."
Hamlet: "Ah bu katı, kaskatı beden bir dağılsa, Eriyip gitse bir çiy tanesinde sabahın! Ya da Tanrı yasak etmemiş olsa Kendi kendini öldürmesini insanın! Tanrım! Ulu Tanrım! Ne bunaltıcı, ne berbat, Ne tatsız, ne boş geliyor bu dünya bana! ..."