Kitabın adı bambaşka bir isim olsa daha mantıklı olurdu, kitabın adından da anlaşılacağı üzere hikayeyi buna göre okumak istiyorsun fakat kitabın içinde yazılan diğer vaka daha heyecanlı ve kitapta daha fazla yer alıyor.
Kitabın yarısından sonra heyecan başladığı için bu puanı verdim, yoksa bunu da hak etmiyordu. Ayrıca kitaptaki karakterlerin özel hayatlarındaki detaylar fazla saçmalık olmuş, vakalarla hiçbir alakası olmayan gereksiz doldurulmuş cümleler.