Acımak ne tuhaf kelime! Canı yanmış birinin, çevresine bulaştırdığı salgıyı ifade ediyor sanki.
Bazı insanlara acıyamazsın... Kötü günlerinde de iyi görünürler; kuyruğu dik tutarlar...
"Bir insan nasıl sevebilir ki? Bunun bir kuralı var mı? Kitaplardan öğrenilebilir mi? Yanlış sevdiğimde kabahat mi işlemiş olurum; beni cezalandırır mısınız?"