Yaratılmış olmanın kusurlarından biri de budur işte; sevgi... Sevgi ve inancın olduğu yerde barış da olmuyor, biliyor musun? Yani, barışı öldüren şey yalnızca nefret değil.
Tevazu, bir gösteriş ya da hayatımızdaki küçük bir ayrıntı değildir. Kişinin, kendini anlamadığını kabul etmesidir. Kendini anlayanlara gelince... Onlara inanma!