gece, ıslak yollarda
kaç kez sordum kendime ben de
yoksa hayat, gölgelerimizin derinliklerinde mi renklenmekte
yahut biz dediğimiz, kendi gölgelerimizin gölgesi mi?
kendimin olmadığı bir aynaya bakar gibi baktım kendime
hep bir iz buldum onda senden
bazen kudretinden, bazen adaletsizliğinden
bazen senin kendine tapınan gözlerinden