İrem

İrem
@iremc3
serin bir rüyanın hatırınadır çektiğim dünya ağrısı
kimseye göstermediğim yaralarım oldu benim üstünü yaldızlı giysilerle ördüğüm içerimde kördüğüm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
soluğuma bulaşan hüznü örtemedim hiçbir geceyle
anladım -insan insanın cehennemiymiş,cennet süsü verilmiş-
saçlarının kokusu karışmış sonbahar rüzgarlarına annen seni doğurmuş olmalı bu hazan ayında kehribar akşamlarda ondan böyle güzel kokuyor dokunduğum ne varsa
Biliyorsun Theo, kabullenmesi en zor şeylerden biri, en çok ihtiyacımız olduğu zaman sevilmemiş olduğumuzdur. Sevilmemiş olmanın acısı berbat bir histir.