İrem

İrem
@iremc3
serin bir rüyanın hatırınadır çektiğim dünya ağrısı
Heybemde kırılgan cümleler birikiyor Hangisine dokunsam tufan oluyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-bilmezsin çöle vurgun bir balığım oysa-
Hepimiz için ağlıyordum. Her yerde çok fazla acı var ve biz, görmezden geliyoruz. Gerçekte hepimiz korkuyoruz. Birbirimizden ödümüz kopuyor.
Yazmak bir tür rahatlama, kendimi ifade edebileceğim bir alan sağlıyor. Biraz terapi gibi galiba.
bir acı nasıl büyütülür öğrendim