Kendilerini tanıma yolunda gençlerin gönlüne dokunacak, onlara katkı sağlayacak insanlarla ne kadar etkileşim içine sokarsak, toplum olarak o kadar kazançlı çıkarız.
“Karşıdakini kötü görüyorsun ama sen ne kadar iyisin? Sende yok mu o kötü gördüğün davranışın bir benzeri? Geçmişte belli durumlarda sen de aynısını yaptın. Şu anda da bu karşındaki insan yapıyor. Yargılama. Onun yerine bir bak bakalım bu durumu düzeltecek bir şey yapabilcek misin?”