kitabın ismi gibi,
sıkıcı,sıkıcı,sıkıcı,sıkıcı,sıkıcı sıkıcııııııııııııııııııııı!
kitabı elinize bile almayın çoook kötü çoooooooooooooook kötü berbat berbat
bunu sonsuza kadar söyleyebilirim
okuduğum en iyi kitaplardan biriydi!
tek nefeste bitirdim
kitapta çok sevdiğim 2 kısım oldu biri; ben Golden retriever cinsi köpeklere bayılırım (inş bir gün alıcaz) 2.si Stephen hawking en sevdiğim bilim insanı vr kitapta isminin geçmesinden çok hoşlandım.
kitapta melody için göz yaşlarımı tutamadaığım yerler oldu.
çok spoiler vermeyeceğim,iyi okumalar
İçimdeki MüzikSharon M. Draper · Timaş Genç Yayınları · 202139,9bin okunma