etkileyici !
sanırım tek kelimeyle anlatılması gerekirse o kelime " etkileyici" olmalı.
uzun zamandır böylesine sürükleyici , beni içine hapseden bir kitap okumamıştım.
hüzünlü bir yanı da var kitabın
ama
bazen tebessüm ettiriyor :)
kitap karakteriyle beraber yuvarlanıyorsunuz hayatın içinde...
kitabın dili konusuyla birleşince " etkileyici" olmuş.
okumalısınız.
mutlu okumalar : )
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
hiçbir şey anlatmayan ama anlatıyormuş süsü verilmiş kitap : )
yok gitmedi , içine girmedim kitabın...olmadı olduramadım...süründü resmen..her satırda aklım başka fikirlere gidiyor başa dönüyorum yok diyorum bu sefer aklımı vererek okumalıyım...öyle yapıyorum ee ne anlattı şimdi bu sayfa diyip ....
çılgın bi kısır döndü...
acı bi tecrübe: )
bu kadar sert eleştirmeyi pek sevmem kitapları ama üzgünüm: ((