irem

irem
@iremkiratli
tolstoy da kitap yazdı adolf hitler de. sorun yazıda değil, kimin ne amaçla yazdığında. tanrı bile kendini yazıyla anlatıyor. iyi ama yazının icadından önce tanrı yok muydu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“düşmanca bir dünyanın içindeki şefkat adası”
her biri kendi hikayesinde yaşayan, birbirinden habersiz insanlar..
—peki bu ülkede bir yurttaş hakkını nasıl arar? kestirme ve net bir cevap verdi —arayamaz
kaşlarını kaldırıp başını yana eğiyor, arada bir omuzlarını kaldırıyordu. söylenen sözlere eşlik eden hareketler değildi bunlar, söylenemeyen sözlerin mimikleriydi