İrem

İrem
@iremmm03
Stajyer Doktor
İzmir, 28 Ocak 2001
50 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Yaşamak ciddi bir şeydir, fakat altmışına gelip de tedavi olmaya kalkışmak, gençlikte hayatın tadını çıkaramadım diye yakınmak,bağışlayın ama hafifliktir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan altmışında da yaşamak ister.
Ben çalışıyorum, hayatı duyarak yaşıyorum,her an hareketteyim,siz ise yerinizden kımıldamıyor, yaşamıyorsunuz…Sonra da bir de kuralım vardır benim: İleriye bakmamak…Ne yaşlılığı ne de ölümü getiririm aklıma… Her şey olacağına varır.
Çünkü bir sanat yapıtı mutlaka büyük bir düşünceyi dile getirmeli.Ancak ciddi olan şey güzel olabilir.
Yaratma keyfini tatmış birinin başka hiçbir şeyden keyif almayacağını düşünürüm hep.