Yaşamak ciddi bir şeydir, fakat altmışına gelip de tedavi olmaya kalkışmak, gençlikte hayatın tadını çıkaramadım diye yakınmak,bağışlayın ama hafifliktir.
Ben çalışıyorum, hayatı duyarak yaşıyorum,her an hareketteyim,siz ise yerinizden kımıldamıyor, yaşamıyorsunuz…Sonra da bir de kuralım vardır benim: İleriye bakmamak…Ne yaşlılığı ne de ölümü getiririm aklıma… Her şey olacağına varır.