“Sadece parasızlık mı insanı ‘çaresiz’ kılardı? Yoksa çaresiz insanların hepsi parasız olduklarına kendilerini inandırdıktan sonra bu nedene sıkı sıkı tutunup sığınmak mı isterdi? Belki çaresizliği de sever, çaresiz olmaya da tutkuyla bağlanırdı insan; böylece bazı şeyleri başkalarına yaptırır, onlara diz bile çöktürürdü.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ne garipti insanın, inanmak istemediği şeylere inanıyormuş gibi yaparak yaşaması… Ve yalanlara inanmanın, insanı gerçeğin ağırlığından kurtarmaya yaraması…”